آیا میدانید چربی قهوه ای چیست؟

اگر میخواهید این برنامه را ۱ ماهه انجام دهید، دوباره از اول شروع کرده و ۱۴ روز را تکرار کنید، اما این بار سعی کنید کمی وزنههای تمرینی را سنگین تر کنید. همچنین موز حاوی ترکیبات قندی است و هر عدد موز متوسط حدوداً ۱۴ گرم قند به بدن میرساند، اما این قند مانند خوراکیهای مصنوعی، از نوع قندهای مضر و زیانآور نیست. هفته دوم این برنامه چربی سوزی ۱۴ روزه نیز بسیار شبیه هفته اول آن است، شما باز هم سینه و پشت را در جلسه اول و چهارم تمرین خواهید داد، پا و سرشانه در جلسه دوم و دستها در جلسه سوم.

روی یک میز تخت خوابیده و یک جفت دمبل در دست بگیرید به شکلی که دستها صاف و کف دستها روبروی هم باشد. بعد از حدود 20 دقیقه از ورزش، بدن شما شروع به از دست دادن و تمام کردن کربوهیدرات برای انرژی می کند و از چربی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. سپس دوباره دمبلها را به آرامی به نقطه شروع برگردانید. سپس با همراهی آرنجها هالتر را تا جایی بالا آورید که میز را لمس کند، سپس دوباره آن را به پایین و به نقطه آغازین برگردانید.

سپس هالتر را به سمت بالا کشیده تا ناحیه ناف شکم شما را لمس کند، سپس به آرامی دوباره هالتر را به سمت پایین هدایت کنید. بایستید و سینه خود را بالا و ناحیه مرکزی را منقبض حفظ کنید، سپس هالتر را هم راستای سرشانهها حفظ کنید به طوری که کف دستها جلوی بدن قرار بگیرد. حرکت را برای طرف دیگر بدن هم انجام دهید. دو حرکت پایانی هر تمرین نیز مخصوص شکم هستند و در قالب سوپرست انجام میشوند تا تمام مناطق مرکزی بدن شما به شکل کارامدی تمرین ببینند که نتیجه این امر تفکیک عضلانی بهتر عضلات شکم شما میباشد.

حتی اگر تنها مقدار اندکی وزنههای تمرینی را سنگین تر کنید، بسیار مهم است که همیشه تلاش کنید نسبت به قبل سنگین تر کار کنید زیرا تمرین سخت تر در هر هفته چیزی است که ما را به نتیجه میرساند. به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، محمدعلی طالبی بعد از ظهر امروز در همایش هماندیشی دبیران جغرافیا، زیست و زمینشناسی در سالن آموزش و پرورش نکا اظهار داشت: اکنون آلودگی هوا بیشتر از زمین است و به همین دلیل نیز باید در تلطیف هوای منطقه زندگی خود همه ما تلاش کنیم. تنها تلاش برای رسیدن به زیباییاندام کافی نیست.

چربی های منجمد که بهدلیل کثرت اجزای عرضی به حالت جامد در آمدهاند، برای تغذیه مناسب نیست. نیازی به گفتن نیست که این تمرین یک پیشنهاد عالی برای سفر کردن میباشد. برخی از رژیمهای غذایی با هدف مهار اشتها برای کاهش مصرف مواد غذایی در نظر گرفته میشوند، در حالی که برخی دیگر پیشنهاد میکنند مصرف کالری و یا کربوهیدرات یا چربی را محدود کنید. هرچن مصرف زیره بسته به ویژگی های فردی متفاوت است و نمی توان از یک برنامه غذایی با یک میزان مصرف برای همه استفاده کرد.

هنگامی که موشهای مهندسی شده در معرض سطوح بالای Ebf2 قرار گرفتند، چربی سفید را به چربی قهوه ای تبدیل کرد. مهمترین آنها اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) است، ماده ای که میتواند متابولیسم را افزایش دهد. دانه کدو تنبل یکی از معدود دانههایی است که موجب افزایش قلیا، و خنثی کردن اسیدیته بدن میشود. یک رژیم غذایی اصولی رژیمی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند . آووکادو هم چنین GI کمی دارد و برای یک دسر منحصر به فرد دیابت دوستانه، سعی کنید قندی اضافه نکنید، و پودینگ شکلاتی با آووکادو خام درست کنید .

در واقع، یک فرد 66 کیلویی، طی 30 دقیقه تمرین با الپتیکال، حدود 300 کالری میسوزاند. سپس همین فرایند را با پای دیگر تکرار کنید. پاهای خود را تا جایی که قایم به زمین شوید بالا آورید، سپس به آهستگی آنها را پایین آورده تا دوباره پاشنه پا نزدیک سطح زمین شوید. به پشت روی زمین خوابیده به طوری که پاها صاف و پاشنه پا کمی از زمین فاصله داشته باشد.

بایستید و هالتر را روی سرشانه خود نگه داشته به طوری کف دستها رو به بالا باشد. 1. بایستید و پاهای خود را به اندازهی عرض شانههای خود باز کنید و دستگیرهها را جلوی سینه خود نگه دارید. در حالی که سر و شانهها را از زمین بلند کرده، زانوها را به سمت سینه بلند نمایید. وقتی به سمت پایین میآیید، نفس بکشید. هالتر را تا سینه پایین آورده به طوری که آرنجها نزدیک بدن حفظ شوید. با حفظ کمی خمیدگی در آرنج ها، به آرامی وزنه را به طرفین بدن خود پایین آورده تا جایی که احساس کشش در سینه خود حس کنید.

کمی زانوهای خود را خم کنید، از مفصل لگن به جلو خم شده و هالتر را تا قسمت ساق پا پایین آورده تا اینکه حس کشش خوبی در عضلات همسترینگ حس کنید. با در دست گرفتن دو دمبل از ناحیه مفصل لگن به جلو خم شده و کمر خود را صاف حفظ کنید. وقتی آب کرفس را میگیرید، در بافت آن شکست انجام میشود و فیبرش را از دست میدهد و این دقیقا همان چیزی است که برای گرفتن رژیم به آن نیاز داریم. بهترین رژیم برای لاغری شکم، رژیمی است که در آن مصرف نان، برنج و قندها کم باشد.

اغلب، اسهال چرب مشکل کوتاه مدتی است که به رژیم غذایی یا عفونت مربوط می شود. با این مواد غذایی از شر چربی خون خلاص می شوید . بذر کتان به صورت کلی بی خطر شناخته می شود، اما خانم های باردار و شیرده نباید به برنامه غذایی خود بذر کتان اضافه کنند. ید سفید یا ید بی رنگ هنگامی که در یک کرم چربی سوز گنجانده شود می تواند به طور قابل توجهی پوست را سفت کند. باندها باید به حدی محکم بسته شود که از روی بدن شما لیز نخورد و آنقدر محکم نباشد که جلوی گردش خون شما را بگیرد و یا مانع از تنفس راحت شما شود.

اما اگر میبینید بسیار راحت ست خود را تمام میکنید پس وزنه تمرینی شما بیش از حد سبک است و باید آن را افزایش دهید. این چربی برعكس چربی اشباع، باعث كاهش تری گلیسیرید ها (اسیدهای چرب) و افزایش كلسترول خوب و كاهش كلسترول بد می گردد و به این طریق كلسترول وارد كبد می شود. محققان توصیه میکنند افراد سطوح تری گلسیرید خونشان را کنترل کنند.میزان تریگلسیرید طبیعی در خون تا ۱۹۹ میلیگرم در دسیلیتر است. نتایج مطالعات انجام شده نشان می دهند که چربی های تک اشباع نشده و چند اشباع نشده می توانند سطح تری گلیسیرید خون را پایین آورند مخصوصا زمانی که جایگزین دیگر انواع چربی ها شوند.

اگر می خواهید نتایج خوب و واقعی تجربه کنید باید ترکیب از روش های ذکر شده را در نظر بگیرید. این حرکت را با فشاری یکنواخت و بهصورت مستمر تا ۵ دقیقه میتوانید تکرار کنید. با افزایش سن و آسیب مفاصل، دویدن بهمراتب سختتر میشود. حرکت کرانچ روی توپ به دلیل نیاز به ثبات بیشتر، درگیری عضلات را افزایش میدهد. اضافه وزن می تواند سبب افزایش کلسترول LDL و کاهش کلسترول HDL شود. انجام تمرینات ورزشی سبب کالری سوزی و در نتیجه چربی سوزی سریع شکم رخ میدهد. به نظر می رسد مصرف کافئین سبب کاهش حجم آنزیم های کبدی غیر معمول در افراد در معرض خطر کبد چرب می شود.

0 دیدگاه دربارهٔ «آیا میدانید چربی قهوه ای چیست؟;

دیدگاهتان را بنویسید